Retur & ombytning

Retur & ombytning:
Ønsker du at ombytte din vare til en anden størrelse, farve, et andet produkt eller et gavekort, kan det gøres her via Returportalen, vælges dette er ombytningen gratis, og du vil ikke blive opkrævet for fragt.

Har du undtagelsesvist modtaget en forkert vare eller har du en reklamation? Så løser vi det! 

Indtast dit ordre nummer og din mailadresse i felterne nedenfor, og vælg om det er en retur- eller reklamations sag.

NB: For at skåne miljøet sender vi ikke længere et takke-/retur kort med i pakken, Dvs. hvis du selv køber en returlabel uden om Molly&My, er det vigtigt at der vedlægges en seddel i pakken med Navn, Efternavn, Ordre nr. og evt. telefon nr. for at kunne identificere hvilken ordre varerne hører til. Sedlen kan printes her.

Returnering

Hvis du har en retur eller ombytning, så tryk på knappen herunder, hvorefter du vil komme over til vores returportal.

Gå til returportal
Reklamation
Hvis du har en reklamation, så tryk på knappen herunder, hvorefter du vil kunne indtaste dit ordre nummer og din mailadresse.
Reklamation

Fejl opstået.
Prøv igen senere eller kontakt support. ♡

Vi kunne ikke finde nogen ordre.
Tjek om ordre nummer og e-mail er udfyldt rigtigt. ♡

Vi løber stærkt for at klargøre din ordre.
Du modtager en mail fra os, så snart den er sendt afsted! ♡

Ingen produkter fundet.
Alle produkter er returneret. ♡

Du har købt en returlabel.
Den kan du ikke returnere. ♡

Ingen produkter fundet.
Alle produkter er returneret. ♡

Ordren er over retur dato.
Du er udover returret på 14 dage. ♡

Ordren er over retur dato.
Du er udover reklamation retten på 2år. ♡

Få refunderet beløbet på et gavekort og opnå følgende fordele:

Returner og få fordele

Beløb refunderet til gavekort. Retur på gavekort

Du er over 14 dage over retur, det er kun muligt at retur på gavekort.
Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.
Retur på gavekort

Få refunderet beløbet. Returner Produkt

×

OBS

Gå til reklamation

  • Husk at alle varer skal sendes retur i original emballage,
    og at hang tags skal være på varen.
  • Varen må ikke have lugtgener eller brugsspor. 
  • Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
    Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops og pakkeboxe

FAQs - Ofte stillede spørgsmål

Intet problem. Indtast din e-mail og dit ordre nr. i Returportalen oven for, vælg hvilke produkter du ønsker
at returnere og vælg årsagen til returneringen. 

Vi sender automatisk en DAO Labelless kode til dig på mail, når du har meldt hvilke produkter du ønsker at returnere.

Du kan læse mere om krav til varens stand her.

Vi behandler din returvare indenfor 2-5 hverdage efter, at den er ankommet til
vores lager. Hvis ikke, at det refunderede beløb stemmer overens med det du
mener at have sendt retur, så skal du kontakte os indenfor 5 dage. 

Hos Molly&My har du 14 dages returret. Ved forudbestillinger er de 14 dage naturligvis først fra ordren er afsendt. 

Fra når vi modtager din returordre, vil der oftest være en behandlingstid på 2-5 hverdage. Der kan dog gå lidt længere tid i perioder med udsalg eller i perioder omkring mærkedage.

Vi refunderer beløbet for din(e) returvare(r) hurtigst muligt. Der kan dog gå en bankdag før du kan se pengene på din konto.

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk

Ved ombytning til en anden størrelse, farve eller en helt anden vare, kan dette gøres via Returportalen.
Send derefter den uønskede vare tilbage til os.

Ja, du kan med fordel købe en retur label via vores Retur portal, det koster 39,- kr.

Der er gratis retur fragt ved ombytning til andre produkter eller gavekort.

Du får tilsendt en DAO Labelless kode på mail, når du har valgt hvilke produkter du ønsker at returnere i Retur portalen oven for.

Du er altid velkommen til at aflevere din returordre hos os på Blytækkervej 22 i
Fredericia.

Du kan aflevere din returordre fra mandag til fredag mellem 09.00 og 18.00 og
lørdage mellem 09.00 og 14.00.

Du skal stadig melde hvilke produkter du ønsker at returnere på vores Returportal, du skal blot vælge Dropoff under forsendelses punktet i Returportalen.

Hvis du benytter vores Returportal til at melde hvilke produkter du ønsker at returnere,
så sender vi automatisk en retur kode på mail og fratrækker et håndteringsgebyr på
39 kr.

Hvis ikke du har modtaget dit returlabel indenfor nogle timer, så tjek først spam-/junk-/reklame-mappen i din mail. Vi har før oplevet, at returlabelen er blevet markeret som spam.

Hvis du stadig ikke kan finde dit returlabel, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk

Du skal indlevere din returpakke hos et af DAOs indleveringssteder. Du kan se et overblik over alle indleveringssteder her:

https://www.dao.as/privat/find-pakkeshop

Dette kan ske, hvis stregkoden på det oprindelige label ikke er dækket/krydset/streget over.

Vi anbefaler derfor altid, at du placerer dit returlabel over det oprindelige label.

Du kan dække den oprindelige stregkode, og sende os returordren igen. Så burde der være styr på det! 

Det beklager vi! Det sker desværre i sjældne tilfælde, at vi får sendt en forkert vare.

Send varen retur til os - så refunderer vi de omkostninger du har ved fragt, og sender dig den korrekte vare, såfremt du ønsker det, og såfremt vi har varen på lager.

Hvis produktet er defekt eller har mangler, så tager vi os naturligvis af det.

Log ind på vores Retur- /Reklamations portal her,  indtast mail og ordrenummer, vælg hvilket produkt det omhandler, beskriv fejlen/manglen og upload billeder af fejlen/manglen. Såfremt reklamationen godkendes, så tager vi sagen derfra og refunderer dine penge. 

Læs mere om reklamationer her