FAQ

Min ordre

Vi har ikke en fysisk butik (Endnu), så det er desværre ikke muligt. Er du i tvivl om størrelse, pasform eller andet, så har vores fantastiske kundeservice råd og vejledning til dig :-)

Skriv til dem på:
mail@mollyogmy.dk

Eller ring til dem på:

+45 6013 3644

Du er naturligvis altid velkommen til, at afhente din bestilte ordre i vores åbningstid!

Vi kan desværre ikke tilføje produkter til din ordre, som du allerede har godkendt. Årsagen til dette at din betaling er sikret gennem NETS. Derfor kan vi aldrig hæve mere, end det du selv har godkendt. Du kan evt. skynde dig at lave endnu en ordre og sende os en mail. Så kan vores pakkemedarbejder nå, at sende dine ordrer samlet. Dog er de lynhurtige på lageret, og derfor kan du ikke være 100% sikker på, at vi kan sende samlet. Men send os endelig en mail.

Varen er først din, når du har gennemført din bestilling. Selvom du har en vare i din kurv, er den ikke endeligt reserveret til dig. Dette kan være et problem under vores vidunderlige tilbud/sale på børnetøj, da vi har rigtig mange besøgende.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Eller får du en besked om, at der er opstået en fejl?

Skriv endelig til os på mail@mollyogmy.dk så tjekker vi hurtigt for dig, om din ordre er gået igennem 😊

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.

Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet, modtager du en leverings bekræftelse. Herefter modtager du endnu en mail med track og trace nummeret til din pakke som du kan spore på fragtfirmaets hjemmesiden.

1. Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.

2. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon oplyst korrekt mailadresse?

3. Tjek om du har bestilt en vare, som er vinget af som ”forudbestil”. Hvis du har bestilt en vare, under forudbestilling, så sendes din ordre først, når denne er hjemme.

4. Har du handlet under et af de store SALE eller BLACK FRDAY, skal du forvente lidt længere leveringstid.

5. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en mail. Vi sender ALLE pakker forsikret med GLS, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

Ja det kan du. Send os en mail på mail@mollyogmy.dk med emnet: ”annullering” - så får vi den annulleret. Skulle vi allerede have afsendt din pakke, inden vi modtager din mail, er du naturligvis velkommen til at returnere denne til os.

Du kan her kan købe en returlabel til kun 39 kr! - RETURFRAGT

Varer og produkter

Er en af de varer du er interesseret i udsolgt, kan du altid tilmelde dig en mailliste/venteliste inde på varen.
Får vi flere af dem på lager i den størrelse du ønsker, vil du modtage en mail lige så snart den er landet hos os igen <3

Ofte efterspørger i, om vi får eftertragtede varer til forudbestilling. Og det gør vi heldigvis ofte. Når du bestiller en ordre med en preorder vare, så afsendes denne straks vi får den på lager. Vi hæver først pengene for en preorder, når vi afsender den fra vores lager. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du foretager dit køb med mastercard eller visa electron, så kan pengene stå som reserveret. Din returfrist gælder naturligvis først fra den dag, hvor du har modtager din pakke og 14 dage frem.

Hvis du har købt andet med i din preorder vil hele pakken først blive sendt samlet, når vi har din preorder hjemme.

Ønsker du at få din ordre delt op, så vi afsender de andre varer der er på lager nu, skal du blot kontakte vores søde kundeservice på: mail@mollyogmy.dk, så vil de sørge for at det sker. Det koster dig kun en gang ekstra fragt - fra 29 kr.😊

Retur

Ja du betaler selv retur porto til os. Du kan med fordel købe returfragt gennem os til 39 kr.

Du kan læse mere om vores retur lige Her!

Ja, du vil altid kunne få pengene retur for dine returvarer, hvis du sender retur inden 14 dage og varerne er i samme stand, som da du modtog dem. Når vi har modtaget dine varer, har vi behandlingstid på 2-5 hverdage på returvarer, og ved sale mm. Længere behandlingstid. Vi sætter pengene retur så hurtig som muligt. Der kan gå op til et par dagen inden, du kan se dette på din konto. Husk endelig at kontakte os, hvis du har spørgsmål på mail@mollyogmy.dk.

Læs i øvrigt under vores ”kundeservice” i forhold til returvarer og reklamationer.

Ja, du vil altid kunne få pengene retur for dine returvarer, hvis du sender retur inden 14 dage og varerne er i samme stand, som da du modtog dem. Når vi har modtaget dine varer, har vi behandlingstid på 2-5 hverdage på returvarer, og ved sale mm. Længere behandlingstid. Vi sætter pengene retur så hurtig som muligt. Der kan gå op til et par dagen inden, du kan se dette på din konto. Husk endelig at kontakte os, hvis du har spørgsmål på mail@mollyogmy.dk.

Læs i øvrigt under vores ”kundeservice” i forhold til returvarer og reklamationer.

Du er altid være velkommen til at aflevere din returpakke på vores lager i Fredericia. Du kan aflevere din pakke på hverdage i tidsrummet: 8.30 – 16.00

Adressen er: 

Blytækkervej 22, 7000 Fredericia

Du kan altid bytte din vare til en ny
størrelse, du skal blot lægge en ny ordre på webshoppen. Dette sikrer dig
korrekt kvittering og hurtig levering. De varer, du ikke ønsker at beholde, kan
du nemt sende retur til os.

Husk du kan købe en returlabel til 39 kr., til DAO -Tryk på navnet for at komme direkte til Retur
portalen, vælg hvilke produkter du ønsker at returnere og afslut med at køb en
retur label kode sidst i flowet :-)

Returlabel

Tjek først; SPAM-, JUNK-, REKLAME mappen i din email. Vi oplever at i mange af de tilfælde, hvor kunder ikke modtager returlabel e-mailen, er det fordi den er markeret som spam.

Kan du stadig ikke finde din returlabel, kan du kontakte os på mail@mollyogmy.dk. :-)

Du kan købe en returlabel lige her: RETUR PORTAL

Du skal via vores Retur portal vælge hvilke produkter du ønsker
at returnere og købe en retur label kode derigennem (der kan gå op til et par
timer) skriv Labelless koden tydeligt udenpå returpakken og aflever den til et
DAO indleveringssted.

Levering & Fragt

Det beklager vi meget. Du bedes hurtigst muligt kontakte vores søde kundeservice piger på mail@mollyogmy.dk, og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager og ikke er blevet solgt. Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.

Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse. Når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet, modtager du en leveringsbekræftelse. Herefter modtager du endnu en mail med track og tracenummeret til din pakke, som du kan spore på fragtfirmaets hjemmeside.

Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon oplsyt korerkt mailadresse?

Tjek om du har bestilt en vare, som er vinget af som ”forudbestil”. Hvis du har bestilt en vare, under forudbestilling, så sendes din ordre først, når denne er hjemme. Har du handlet under et af vores store UDSALG eller BLACK FRIDAY, skal du forvente lidt længere leveringstid. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en på: mail@mollyogmy.dk.

Vi sender ALLE pakker forsikret, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

Du får altid gratis fragt med DAO eller Instabox i Danmark, når du handler for over 399 kr. (Instabox kan kun benyttes til nogle områder. Den bliver vist ved valg af fragt, hvis du kan benytte det i dit område)

Ja – du er altid meget velkommen, til at afhente din ordre hos os på vores adresse:
Blytækkervej 22, 7000 Fredericia.

Du vælger blot "afhent selv", når du skal vælge forsendelse. Du modtager en mail, når din ordre er klar til afhentning 😊

Vores åbningstider for afhentning er:
Mandag til fredag: 8.30 – 16.00

Reklamation & Fejl

Det beklager vi meget.

Reklamationer skal meldes på vores Reklamations portal hurtigst muligt, klik her,

så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager og ikke
er blevet solgt.



Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.

Reklamationer/Fejl meldes på vores
Reklamations portal, klik her.

Derinde vælges produktet som reklamationen
vedrører og fejlen beskrives udførligt, og billeder af fejlen uploades.
Når vi modtager reklamationen, finder vi en løsning med
vores forhandler og du hører selvfølgelig altid tilbage fra os.

Kredit – Børnepenge og Løn

Løn: Du kan hos MollyogMy altid betale med næstkommende løn fra den sidste dag i måneden, hvis du vælger produktet LØN her. Det betyder, at hvis du shopper eks. d. 1/4/2020 hæver vi først pengene den dag næstkommende løn udbetales, i dette tilfælde 1/5/2018. Dette gælder kun ved betaling med dankort og visa.

Hvis du betaler med mastercard, visa electron eller lignende vil beløbet blive reserveret på dit kort med det samme.

OBS. hvis du vælger at betale med VIABILL kan du ikke bruge denne løsning - penge vil blive trukket med det samme.

Børnepenge: Du kan hos MollyogMy betale med næstkommende børnepenge, så snart børnepengene er frigivet. Det vil sige, at når april børnepenge udbetales d. 20/4, kan du denne dag begynde at handle med børnepenge d. 20/7. Dette gælder kun ved betaling med dankort og visa.

Hvis du betaler med mastercard, visa electron eller lignende vil beløbet blive reserveret på dit kort.

OBS. hvis du vælger at betale med VIABILL kan du ikke bruge denne løsning - penge vil blive trukket med det samme.

Vi hæver pengene den dag børnepengene frigives, dvs. hvis de frigives d. 18/1, hæves beløbet denne dag, hvor der så vil kunne købes med næste omgang børnepenge.

Du kan max ligge en ordre på 6.000,- ad gangen med kreditmulighederne.

Hvis en vare sættes ned i kreditperioden, efter den er betalt, vil prisen ikke blive ændret, når pengene hæves. Vi forbeholder os retten til at sende en rykker, hvis det ikke er muligt at hæve pengene den pågældende dag.

Selvom der returneres varer inden pengene er hævet, vil beløbet for betaling med løn eller børnepenge alligevel blive trukket den sidste dag i måneden eller d. 20, da der er ydet kredit service.

Løn og børnepenge kredit ydes pr. ordre og hvis du har flere ordre skal beløbet derfor betales pr. ordre.

Vi har ikke trukket pengene endnu, men kan det være, at du har benyttet VisaElectron / MasterCard til at betale med?

VisaElectron og MarsterCard fungerer desværre ikke til denne kreditydelse da din bank går ind og reservere beløbet med det samme.Derfor er beløbet allerede væk fra din konto, selvom vi først trækker dem senere.

Vi oplyser om dette flere steder både her i vores salg og leveringsbetingelser del. 3 kredit.:

https://www.mollyogmy.dk/pages/kontakt-og-leveringsbetingelser#

Hvis du sender alle varerne retur på en ordre, og varerne er købt med løn eller børnepenge kredit, hæver vi kun penge for Kreditydelsen og evt. fragtomkostninger.

Hvis du kun sender en del af ordren retur, modregner vi beløbet på den returnerede vare og hæver kun pengene for de varer, der ikke er sendt retur 😊

Nyhedsmail

Vi sender ofte nyhedsmail ud, hvor du vil blive præsenteret for lækre nyheder og gode tilbud på børnetøj. Du kan nederst på forsiden af MollyogMy.dk tilmelde dig vores fine nyhedsmail.

Du kan til hver en tid afmelde dig vores nyhedsmail. I bunden af alle vores nyhedsmails finder du et link, hvor du kan afmelde dig vores nyhedsmail

Levering til udlandet

Vi sender varer til hele verden. Dog kan fragtomkostningerne være meget høje for nogle lande.

Hvis du noterer under din ordre, "sendes som gave", skriver vi det udenpå pakken :-)

Du kan også tilkøbe gave indpakning her: INDPAKNING.

Ja du kan. Du skal i kommentarfeltet notere, at din ordre skal sendes momsfrit, og vi vil efterfølgende returnere pengene for moms.
 Du skal være opmærksom på, at der kan blive pålagt moms og told i det land, som varerne sendes til.

MollyogMy.dk har ikke ansvar for moms og fortoldning i udlandet, så dette er dit ansvar.

Prismatch & Rabatkoder

Ja hvis du tilmelder dig vores fine nyhedsbrev, får du en kode på 10% til dit næste køb <3

Du kan tilmelde dig nyhedsmailen nederst på siden. Indtast din e-mail og tryk på "tilmeld", så modtager du en herefter en mail hvori din rabatkode er :-)

♥ Kan jeg få en rabatkode til MollyogMy.dk?

Rabatkoder gælder ikke på nedsatte varer/tilbudsvarer. Enkelte brands er også undtaget rabatkoder.

Tjek derfor efter om du har dette i din kurv og ellers skriv til os på mail@mollyogmy.dk.

Du kan ikke kombinere 2 rabatkoder på 1 ordre.

Gem evt. den ene rabatkode til dit næste køb hos MollyogMy.dk

Dette kan vi sagtens løse.

Send os en mail på mail@mollyogmy.dk, og vi sørger for at din rabat bliver fratrukket.
Husk rabatkoden ikke gælder på allerede nedsatte varer eller tilbud.

Ja vi prismatcher på alle vores produkter, dog kun på normalpriser.

Det vil sige, at finder du det samme produkt på en anden webshop, som har produktet på tilbud, så prismatcher vi ikke. Ej heller hvis vi selv har produktet på tilbud.

Hvis du har tvillinger og ønsker at shoppe på siden, så sender du os blot en mail på mail@mollyogmy.dk.
Du vil herefter modtage din rabatkode, som du kan benytte.

Rabatkoden gælder ikke på tilbudsvarer eller vores mor-kategori.

Fandt du ikke svar på dine spørgsmål?

Vi opdaterer løbende denne side – men hvis du sidder tilbage med spørgsmål, som du ikke har fået svar på, så send os endelig en mail på mail@mollyogmy.dk.