Retur & ombytning

Ønsker du at ombytte din vare til en anden størrelse, kan dette gøres her via Returportalen, vælges dette fratrækkes der ikke et retur håndteringsgebyr på 39 kr. 

Har du undtagelsesvist modtaget en forkert vare eller har du en reklamation? Så løser vi det! 

Indtast dit ordre nummer og din mailadresse i felterne nedenfor, og vælg om det er en retur- eller reklamations sag.
Der må kun sendes 1 ordre retur pr. retur label.

Fejl opstået.
Prøv igen senere eller kontakt support. ♡

Vi kunne ikke finde nogen ordre.
Tjek om ordre nummer og e-mail er udfyldt rigtigt. ♡

Vi løber stærkt for at klargøre din ordre.
Du modtager en mail fra os, så snart den er sendt afsted! ♡

Ingen produkter fundet.
Alle produkter er returneret. ♡

Du har købt en returlabel.
Den kan du ikke returnere. ♡

Ingen produkter fundet.
Alle produkter er returneret. ♡

Ordren er over retur dato.
Du er udover returret på 14 dage. ♡

Ordren er over retur dato.
Du er udover reklamation retten på 2år. ♡

Få refunderet beløbet på et gavekort og opnå følgende fordele:

Returner og få fordele

Beløb refunderet til gavekort. Retur på gavekort

Du er over 14 dage over retur, det er kun muligt at retur på gavekort.
Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.
Retur på gavekort

Få refunderet beløbet. Returner Produkt

×

OBS

Det er nu muligt at ombytte produkter til andre størrelser eller få beløbet retur på et gavekort, vælges en af de to muligheder fratrækkes der IKKE et retur håndteringsgebyr på 39 kr.
NB: Ombytningsordren vil først blive frigivet, og bekræftet når vi har modtaget, og behandlet returordren.
Hvis du selv vælger at aflevere din retur ordre på vores adresse, fratrækker vi ikke et retur håndteringsgebyr.

Returner Produkt

Reklamation

  • Husk at alle varer skal sendes retur i original emballage,
    og at hang tags skal være på varen.
  • Varen må ikke have lugtgener eller brugsspor. 
  • Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
    Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops og pakkeboxe

FAQs - Ofte stillede spørgsmål

Intet problem. Indtast din e-mail og dit ordre nr. i Returportalen oven for, vælg hvilke produkter du ønsker
at returnere og vælg årsagen til returneringen. 

Vi sender automatisk en DAO Labelless kode til dig på mail, når du har meldt hvilke
produkter du ønsker at returnere,

OBS! der fratrækkes 39 kr i håndteringsgebyr fra din endelige kreditering, når
du returnerer til os.

Du kan læse mere om krav til varens stand her.

Vi behandler din returvare indenfor 2-5 hverdage efter, at den er ankommet til
vores lager. Hvis ikke, at det refunderede beløb stemmer overens med det du
mener at have sendt retur, så skal du kontakte os indenfor 5 dage. 

Hos Molly&My har du 14 dages returret. Ved forudbestillinger er de 14 dage naturligvis først fra ordren er afsendt. 

Fra når vi modtager din returordre, vil der oftest være en behandlingstid på 2-5 hverdage. Der kan dog gå lidt længere tid i perioder med udsalg eller i perioder omkring mærkedage.

Vi refunderer beløbet for din(e) returvare(r) hurtigst muligt. Der kan dog gå en bankdag før du kan se pengene på din konto.

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk

Ved ombytning til anden størrelse eller farve, skal du lægge en ny ordre med den vare du ønsker i stedet. På den måde sikrer du dig, at varen er din. Send derefter den uønskede vare tilbage til os.

Ja, der bliver fratrukket et håndteringsgebyr på 39 kr. når du returnerer til os.

Du får tilsendt en DAO Labelless kode på mail, når du har valgt hvilke produkter du ønsker at returnere i Returportalen oven for.

Du er altid velkommen til at aflevere din returordre hos os på Blytækkervej 22 i
Fredericia.

Du kan aflevere din returordre fra mandag til fredag mellem 09.00 og 16.00 og
lørdage mellem 09.00 og 14.00.

Du skal stadig melde hvilke produkter du ønsker at returnere på vores Returportal.
Selvom du modtager en DAO Labelless kode på mail, vil der ikke blive fratrukket et
håndteringsgebyr, hvis ikke koden bliver anvendt.

Hvis du benytter vores Returportal til at melde hvilke produkter du ønsker at returnere,
så sender vi automatisk en retur kode på mail og fratrækker et håndteringsgebyr på
39 kr.

Hvis ikke du har modtaget dit returlabel indenfor nogle timer, så tjek først spam-/junk-/reklame-mappen i din mail. Vi har før oplevet, at returlabelen er blevet markeret som spam.

Hvis du stadig ikke kan finde dit returlabel, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk

Du skal indlevere din returpakke hos et af DAOs indleveringssteder. Du kan se et overblik over alle indleveringssteder her:

https://www.dao.as/privat/find-pakkeshop

Dette kan ske, hvis stregkoden på det oprindelige label ikke er dækket/krydset/streget over.

Vi anbefaler derfor altid, at du placerer dit returlabel over det oprindelige label.

Du kan dække den oprindelige stregkode, og sende os returordren igen. Så burde der være styr på det! 

Det beklager vi! Det sker desværre i sjældne tilfælde, at vi får sendt en forkert vare.

Send varen retur til os - så refunderer vi de omkostninger du har ved fragt, og sender dig den korrekte vare, såfremt du ønsker det, og såfremt vi har varen på lager.

Hvis produktet er defekt eller har mangler, så tager vi os naturligvis af det.

Log ind på vores Retur- /Reklamations portal her,  indtast mail og ordrenummer, vælg hvilket produkt det omhandler, beskriv fejlen/manglen og upload billeder af fejlen/manglen. Såfremt reklamationen godkendes, så tager vi sagen derfra og refunderer dine penge. 

Læs mere om reklamationer her