Spørgsmål og svar

Ofte stillede spørgsmål 

Vedrørende min ordre

Kan jeg tilføje ting til den ordre, jeg lige har lagt? 

Vi kan desværre ikke tilføje produkter til din ordre, som du allerede har godkendt. Årsagen til dette at din betaling er sikret gennem NETS. Derfor kan vi aldrig hæve mere, end det du selv har godkendt.  

Du kan evt. skynde dig at lave endnu en ordre og sende os en mail. Så kan vores pakkemedarbejder nå, at sende dine ordrer samlet. Dog er de lynhurtige på lageret, og derfor kan du ikke være 100% sikker på, at vi kan sende samlet. Men send os endelig en mail. 

Jeg havde en ting i min kurv, men nu er den væk: 

Varen er først din, når du har gennemført din bestilling. Selvom du har en vare i din kurv, er den ikke endeligt reserveret til dig. Dette kan være et problem under vores vidunderlige tilbud/sale på børnetøj, da vi har rigtig mange besøgende. 

Kan jeg annullere min ordre? 

På lageret er vi lynhurtige og pakker alle ugens dage og flere gange om dagen. Send os derfor hurtigt en mail på mail@mollyogmy.dk - så vil vi gøre, hvad vi kan for at hjælpe med at annullere din ordre. Skulle vi have afsendt din pakke, er du naturligvis velkommen til at returnere denne til os. Husk du under vores kundeservice kan købe en returlabel til kun 39 kr!

Levering

Jeg mangler en vare i min ordre:  

Vi dobbelttjekker alle ordrer, inden vi sender dem. Skulle det alligevel ske, at vi har glemt en vare, beklager vi dette meget. Du skal her sende os en mail, og vi skynder os at eftersende din vare, hvis den stadig er på lager og ikke er blevet solgt. Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare 

Det kan også hænde, at der har været fejl i på vores lager, og vi derfor ikke kan levere dele af din ordre. Dette beklager vi naturligvis meget! Såfremt vi mangler en vare på vores lager, når vi sender din ordre, så gør vi dig opmærksom på dette på din faktura, som du modtager sammen med din ordre. 

Jeg har modtaget en forkert vare: 

Øv, det beklager vi meget! Nogle gange kan vi komme til at lave pakkefejl. Det tager vi naturligvis på vores skuldre. Du skal hurtig sende os en mail og vi finder en løsning.

Jeg har ikke modtaget min ordre:

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.  

Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket varerne og GLS afhenter, modtager du en leveringsbekræftelse. Herefter modtager du endnu en mail med track og trace nummeret til din pakke som du kan spore på GLS hjemmesiden. 

  1. Tjek på din ordre bekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse. 
  1. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon oplsyt korerkt mail adresse? 
  1. Tjek om du har bestilt en vare, som er vinget af som ”forudbestil”. Hvis du har bestilt en vare, under forudbestilling, så sendes din ordre først, når denne er hjemme.  
  1. Har du handlet under et af de store SALE eller BLACK FRiDAY, skal du forvente lidt længere leveringstid.  
  1. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en mail. Vi sender ALLE pakker forsikret med GLS, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

Kan jeg få gratis fragt? 

Du får altid gratis fragt til GLS pakkeshops, når du handler over 499 kr. Ud over dette sender vi alle pakker – uanset størrelse til fast lav pris på 29 kr. til GLS pakkeshop. 

Kan jeg afhente min ordre hos jer? 

Ja – du er altid velkommen til at afhente din ordre hos os. Skriv i kommentarfeltet, når du shopper, at du gerne selv vil afhente. Du vil herefter blive kontaktet af vores søde lager piger, hvor i aftaler afhentning. 

Reklamation

Jeg har modtaget en vare med en fejl (eller lignende), hvad gør jeg?

Skriv en mail til mail@mollyogmy.dk med emnet reklamation. Du skal i mailen beskrive varens stand, samt med sende et billede. husk at notere dit ordre nummer i mailen. Når vi modtager mailen, finder vi en løsning med forhandler og du hører altid tilbage fra os.

Rabatkoder

Hvor skal jeg skrive min rabatkode? 

Når du kommer til din indkøbskurv skriver du blot din rabatkode i feltet ”rabatkode/gavekort”. Kontakt os endelig hvis du oplever problemer med at finde feltet. 

Min rabatkode virker ikke: 

Din rabatkode gælder ikke på nedsatte varer/tilbudsvarer. Tjek derfor efter om du har dette i din kurv og ellers skriv til os på mail@mollyogmy.dk

Kan jeg bruge 2 rabatkoder på samme ordre? 

Du kan ikke kombinere 2 rabatkoder på 1 ordre. Gem evt. den ene rabatkode til dit næste køb hos MollyogMy.dk

Jeg glemte at indtaste min rabatkode: 

Dette kan vi sagtens løse. Send os en mail på mail@mollyogmy.dk, og vi sørger for at din rabat bliver fratrukket. Husk rabatkoden ikke gælder på allerede nedsatte varer eller tilbud. 

Hvordan får jeg en rabatkode til køb til mine tvillinger? 

Hvis du har tvillinger og ønsker at shoppe på siden, så sender du os blot en mail på mail@mollyogmy.dk. Du vil herefter modtage din rabatkode, som du kan benytte. Rabatkoden gælder ikke på tilbudsvarer eller vores mor-kategori.  

Returnering

Skal jeg selv betale for mine retur varer: 

Ja du betaler selv retur porto til os og hvis du ønsker ombyttet sender vi den nye vare uden omkostninger til dig. 

Kan jeg få pengene retur for mine varer? 

Ja, du vil altid kunne få pengene retur for dine returvarer, hvis du sender retur inden 14 dage og varerne er i samme stand, som da du modtog dem Når vi har modtaget dine varer, har vi behandingstid på 1-3 dage på returvarer, og ved sale mm. Længere behandlingstid. Vi sætter pengene retur så hurtig som muligt. Der kan gå op til et par dagen inden, du kan se dette på din konto. Husk endelig at kontakte os, hvis du har spørgsmål på Mail@mollyogmy.dk 

Læs i øvrigt under vores ”kundeservice” i forhold til returvarer og reklamationer. 

Kan jeg få byttet til en anden størrelse eller model? 

Du kan altid bytte din vare til en ny størrelse. Det allernemmeste er, at du på shoppen laver en ny ordre. Dette sikrer dig korrekt kvittering og hurtig levering. De varer, du ikke ønsker at beholde, kan du nemt sende retur til os. Husk du kan købe en returlabel til 39 kr. her på shoppen.  

Returlabel: 

Hvis du ønsker at sende dine varer retur, så kan du med nemhed købe en returlabel på shoppen.  Du kan således sende din pakke retur til kun 39 kr.  

Jeg har ikke modtaget min returlabel:  

Da vores returlabels skal håndteres manuelt, vil du kunne opleve, at der kan gå lidt tid, inden du modtager denne. Oftest vil du modtage den samme dag. 

Kredit

Kan jeg vente med at betale, til jeg får børnepenge? 

Du kan hver måned fra d. 20 - op til at børnepengene udbetales – betale med børnepenge. Du skal i kommentarfeltet blot notere ”børnepenge”. Så sørger vi for, at vi først trækker pengene, når du har fået børnepenge. Dvs. D. 20/3 kan du betale med børnepengene til april. OBS - gælder kun ved betaling med dankort og visa. (Hvis du betaler med Mastercard, visa electron eller lignende vil beløbet blive reserveret på din konto).

Kan jeg vente med at betale, til jeg får løn? 

Ja, du kan altid vente med at betale, til du får løn. Når du er i indkøbskurven skal du blot skrive ”løn” i kommentarfeltet og vi trækker først pengene den førstkommende 1. OBS - gælder kun ved betaling med dankort og visa. (Hvis du betaler med Mastercard, visa electron eller lignende vil beløbet blive reserveret på din konto).

Leverer I til udlandet

Kan jeg få mine varer leveret til udlandet? 

Vi sender varer til hele verden. Dog kan fragtomkostningerne være meget høje for nogle lande.  

Sender i varerne til udlandet som gave? 

Hvis du noterer under din ordre, sendes som gave, skriver vi det udenpå pakken :-)

Kan jeg handle momsfrit, hvis jeg bor i et land, som ikke er medlem af EU? 

Ja du kan. Du skal i kommentarfeltet notere, at din ordre skal sendes momsfrit, og vi vil efterfølgende returnere pengene for moms. Du skal være opmærksom på, at der kan blive pålagt moms og told i det land, som varerne sendes til. MollyogMy.dk har ikke ansvar for moms og fortoldning i udlandet, så dette er dit ansvar.  

Nyhedsmail

Jeg vil gerne tilmeldes nyhedsmail:  

Vi sender ofte nyhedsmail ud, hvor du vil blive præsenteret for lækre nyheder og gode tilbud på børnetøj. Du kan nederst på forsiden af MollyogMy.dk tilmelde dig vores fine nyhedsmail. 

Jeg vil gerne afmelde mig nyhedsbrevet: 

Du kan til hver en tid afmelde dig vores nyhedsmail. I bunden af alle vores nyhedsmails finder du et link, hvor du kan afmelde dig vores nyhedsmail.   

Fandt du ikke svar på dine spørgsmål? 

Vi opdaterer løbende denne side – men hvis du sidder tilbage med spørgsmål, som du ikke har fundet svar på, så send os endelig en mail på mail@mollyogmy.dk