Ombytning & retur

Kan jeg ombytte til en anden størrelse eller model?

Ja, det kan du tro! Hvis du ønsker en anden farve, størrelse eller model, så lægger du blot en ny ordre med den/disse vare(r). På den måde sikrer du korrekt kvittering og lynhurtigt levering. 


Hvor lang returret har jeg? 


Hos Molly&My har du 14 dages returret. Ved forudbestillinger er de 14 dage naturligvis først fra ordren er afsendt.

Skal jeg selv betale for min returnering?


Ja, du betaler selv returporto, for at sende din ordre til os. Du kan med fordel købe et returlabel gennem os til 39 kr.

Du kan købe et returlabel lige her. 

Kan jeg få pengene retur for mine varer?


Naturligvis! Du vil altid kunne få pengene retur for dine varer, hvis du sender dem retur indenfor 14 dage. Varerne skal være i samme stand, som da du modtog dem. Der må derfor ikke være tegn på slid, lugt eller lignende. 


Hvor lang tid tager behandlingen af en returordre?


Fra når vi modtager din returordre vil der oftest være en behandlingstid på 2-5 dage. Der kan dog gå lidt længere tid i perioder med udsalg eller i perioder omkring mærkedage.

Vi refunderer beløbet for din(e) returvare(r) hurtigst muligt. Der kan dog gå en bankdag før du kan se pengene på din konto.

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk


Kan jeg aflevere en returordre hos jer?


Du er altid velkommen til at aflevere din returordre hos os på Blytækkervej 22 i Fredericia.

Du kan aflevere din returordre fra mandag til fredag mellem 09.00 og 16.00 og lørdage mellem 09.00 og 14.00.


Jeg har ikke modtaget mit returlabel?


Hvis ikke du har modtaget dit returlabel indenfor nogle timer, så tjek først spam-/junk-/reklame-mappen i din mail. Vi har før oplevet, at returlabelen er blevet markeret som spam.

Hvis du stadig ikke kan finde dit returlabel, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk


Hvor kan jeg købe et returlabel?

Du kan købe et returlabel lige her.

Du vil modtage dit returlabel på mail indenfor nogle timer, og herefter kan du printe den ud og sætte den uden på returpakken. 


Hvor skal jeg indlevere min returpakke?


Du skal indlevere din returpakke hos et af DAOs indleveringssteder. Du kan se et overblik over alle indleveringssteder her: https://www.dao.as/privat/find-pakkeshop 


Min returordre er kommet retur til mig?

Dette kan ske, hvis stregkoden på det oprindelige label ikke er dækket/krydset/streget over.
Vi anbefaler derfor altid, at du skriver Labelless koden tydeligt på pakken.

Du kan dække den oprindelige stregkode, og sende os returordren igen. Så burde der være styr på det!

Fejl opstået.
Prøv igen senere eller kontakt support. ♡

Vi kunne ikke finde nogen ordre.
Tjek om ordre nummer og e-mail er udfyldt rigtigt. ♡

Vi løber stærkt for at klargøre din ordre.
Du modtager en mail fra os, så snart den er sendt afsted! ♡

Ingen produkter fundet.
Alle produkter er returneret. ♡

Du har købt en returlabel.
Den kan du ikke returnere. ♡

Ingen produkter fundet.
Alle produkter er returneret. ♡

Ordren er over retur dato.
Du er udover returret på 14 dage. ♡

Ordren er over retur dato.
Du er udover reklamation retten på 2år. ♡

Reklamation

Få refunderet beløbet på et gavekort og opnå følgende fordele:

Returner og få fordele

Beløb refunderet til gavekort. Retur på gavekort

Du er over 14 dage over retur, det er kun muligt at retur på gavekort.
Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.
Retur på gavekort

Få refunderet beløbet. Returner Produkt

  • Husk at alle varer skal sendes retur i original emballage,
    og at hang tags skal være på varen.
  • Varen må ikke have lugtgener eller brugsspor. 
  • Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
    Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops og pakkeboxe

FAQs - Ofte stillede spørgsmål

Intet problem. Indtast din e-mail og dit ordre nr., vælg hvilke produkter du ønsker at returnere og vælg årsagen til returneringen. Det anbefales at du køber en returlabel gennem os, denne købes til sidst i retur flowet, ved at trykke på knappen, "Køb Returlabel" i bunden af siden.

Du kan læse mere om krav til varens stand her.

Vi behandler din returvare indenfor 2-5 efter, at den er ankommet til vores lager. Hvis ikke, at det refunderede beløb stemmer overens med det du mener at have sendt retur, så skal du kontakte os indenfor fem dage. 

Hos Molly&My har du 14 dages returret. Ved forudbestillinger er de 14 dage naturligvis først fra ordren er afsendt. 

Fra når vi modtager din returordre, vil der oftest være en behandlingstid på 2-5 dage. Der kan dog gå lidt længere tid i perioder med udsalg eller i perioder omkring mærkedage.

Vi refunderer beløbet for din(e) returvare(r) hurtigst muligt. Der kan dog gå en bankdag før du kan se pengene på din konto.

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk

Ved ombytning til anden størrelse eller farve, skal du lægge en ny ordre med den vare du ønsker i stedet. På den måde sikrer du dig, at varen er din. Send derefter den uønskede vare tilbage til os.

Ja, du betaler selv returporto, for at sende din ordre til os. Du kan med fordel købe et returlabel gennem os til 39 kr.

Du kan købe et returlabel på Returportelen ovenfor.

Du er altid velkommen til at aflevere din returordre hos os på Blytækkervej 22 i Fredericia.

Du kan aflevere din returordre fra mandag til fredag mellem 09.00 og 16.00 og lørdage mellem 09.00 og 14.00.

Du kan købe et returlabel på Returportelen ovenfor.

Hvis ikke du har modtaget dit returlabel indenfor nogle timer, så tjek først spam-/junk-/reklame-mappen i din mail. Vi har før oplevet, at returlabelen er blevet markeret som spam.

Hvis du stadig ikke kan finde dit returlabel, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk

Du skal indlevere din returpakke hos et af DAOs indleveringssteder. Du kan se et overblik over alle indleveringssteder her:

https://www.dao.as/privat/find-pakkeshop

Dette kan ske, hvis stregkoden på det oprindelige label ikke er dækket/krydset/streget over.

Vi anbefaler derfor altid, at du placerer dit returlabel over det oprindelige label.

Du kan dække den oprindelige stregkode, og sende os returordren igen. Så burde der være styr på det! 

Det beklager vi! Det sker desværre i sjældne tilfælde, at vi får sendt en forkert vare.

Send varen retur til os - så refunderer vi de omkostninger du har ved fragt, og sender dig den korrekte vare, såfremt du ønsker det, og såfremt vi har varen på lager.

Hvis produktet er defekt eller har mangler, så tager vi os naturligvis af det.

Log ind på vores Retur- /Reklamations portal her,  indtast mail og ordrenummer, vælg hvilket produkt det omhandler, beskriv fejlen/manglen og upload billeder af fejlen/manglen. Såfremt reklamationen godkendes, så tager vi sagen derfra og refunderer dine penge. 

Læs mere om reklamationer her