Ombytning & retur
Kan jeg ombytte til en anden størrelse eller model?
Ja, det kan du tro! Hvis du ønsker en anden farve, størrelse eller model, så lægger du blot en ny ordre med den/disse vare(r). På den måde sikrer du korrekt kvittering og lynhurtigt levering.
Hvor lang returret har jeg?
Hos Molly&My har du 14 dages returret. Ved forudbestillinger er de 14 dage naturligvis først fra ordren er afsendt.
Skal jeg selv betale for min returnering?
Ja, du betaler selv returporto, for at sende din ordre til os. Du kan med fordel købe et returlabel gennem os til 39 kr.
Du kan købe et returlabel lige her.
Kan jeg få pengene retur for mine varer?
Naturligvis! Du vil altid kunne få pengene retur for dine varer, hvis du sender dem retur indenfor 14 dage. Varerne skal være i samme stand, som da du modtog dem. Der må derfor ikke være tegn på slid, lugt eller lignende.
Hvor lang tid tager behandlingen af en returordre?
Fra når vi modtager din returordre vil der oftest være en behandlingstid på 2-5 dage. Der kan dog gå lidt længere tid i perioder med udsalg eller i perioder omkring mærkedage.
Vi refunderer beløbet for din(e) returvare(r) hurtigst muligt. Der kan dog gå en bankdag før du kan se pengene på din konto.
Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk.
Kan jeg aflevere en returordre hos jer?
Du er altid velkommen til at aflevere din returordre hos os på Blytækkervej 22 i Fredericia.
Du kan aflevere din returordre fra mandag til fredag mellem 09.00 og 16.00 og lørdage mellem 09.00 og 14.00.
Jeg har ikke modtaget mit returlabel?
Hvis ikke du har modtaget dit returlabel indenfor nogle timer, så tjek først spam-/junk-/reklame-mappen i din mail. Vi har før oplevet, at returlabelen er blevet markeret som spam.
Hvis du stadig ikke kan finde dit returlabel, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk.
Hvor kan jeg købe et returlabel?
Du kan købe et returlabel lige her.
Du vil modtage dit returlabel på mail indenfor nogle timer, og herefter kan du printe den ud og sætte den uden på returpakken.
Hvor skal jeg indlevere min returpakke?
Du skal indlevere din returpakke hos et af DAOs indleveringssteder. Du kan se et overblik over alle indleveringssteder her: https://www.dao.as/privat/find-pakkeshop
Min returordre er kommet retur til mig?
Dette kan ske, hvis stregkoden på det oprindelige label ikke er dækket/krydset/streget over.
Vi anbefaler derfor altid, at du skriver Labelless koden tydeligt på pakken.
Du kan dække den oprindelige stregkode, og sende os returordren igen. Så burde der være styr på det!