Min ordre

Kan jeg købe tøjet fysisk hos jer?


Vi har endnu ikke en fysisk butik, så det er desværre ikke muligt. Vi ved, hvor svært det kan være, at vælge størrelse online, og derfor står vi altid klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til mål eller pasform.

Du kan ringe til os på +45 6013 3644 eller skrive til os på mail@mollyogmy.dk - så vil vi hjertens gerne hjælpe! 


Kan jeg ændre i min ordre?

Vi kan ikke love, at du kan nå at ændre i din ordre. Vi løber lynhurtigt for, at du kan få din ordre så hurtigt som muligt. Derfor er der stor risiko for, at din ordre bliver håndteret indenfor meget kort tid.

Du er dog altid velkommen til at kontakte os, og så vil vi undersøge, hvor langt ordren er.


Ting fra min kurv er forsvundet?


Varen bliver ikke reserveret ved, at du lægger den i kurven. Varen er først din, når du har gennemført bestillingen, og det kan derfor ske, en vare bliver solgt imens du har den i kurven. 


Er min ordre gået igennem?

Du vil modtage en ordrebekræftelse, når din ordre er gået igennem. Måske får du en besked om, at der er opstået en fejl?

I tilfælde af, at du ikke modtager en ordrebekræftelse eller der er opstår en fejl, så kontakt os endelig på mail@mollyogmy.dk - så tjekker vi hurtigt for dig, om din ordre er gået igennem.


Kan jeg annullere min ordre?

Ja, det kan du naturligvis. Skriv til os på mail@mollyogmy.dk med emnet ‘Annullering’, og så får vi hurtigt annulleret din ordre. Er tilfældet, at vi allerede har afsendt din ordre, så er du altid velkommen til at returnere din ordre til os.

Du kan købe et returlabel igennem os her.


Jeg er kommet til at bestille min ordre to gange?

Hvis du er kommet til, at bestille to identiske ordrer, og det ikke har været meningen, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk - så annullerer vi hurtigt den ene ordre.
Er tilfældet, at vi allerede har afsendt din ordre, så er du altid velkommen til at returnere din ordre til os.

Du kan købe et returlabel igennem os her.


Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Din ordrebekræftelse bliver sendt til den mail, som du indtaster, når du gennemfører bestillingen. Hvis du ikke modtager den, så afvent eventuelt 10-15 minutter - der kan i meget få tilfælde være forsinkelse på mailen.

Hvis ordrebekræftelsen ikke er kommet efter 10-15 minutter, så tjek din spam-mappe. Vi oplever sommetider, at ordrebekræftelsen lander her.

Er ordrebekræftelsen ikke i spam-mappen, så kontakt os på mail@mollyogmy.dk. Så undersøger vi hvad der er sket, og får rettet eventuelle forkerte oplysninger. 


Jeg er kommet til at indtaste forkerte informationer på min ordre?

Intet problem! Det løser vi hurtigt for dig - du skal bare kontakte os på mail@mollyogmy.dk, og så løser vi det.

I tilfælde af, at ordren allerede er sendt afsted, så kan vi ikke længere rette adresse, postnummer og by. Dog kan vi sikre, at trackinginformationer bliver sendt til den rette mailadresse.