Levering & forsendelse

Hvornår bliver min pakke leveret?


Vi elsker selv, når leveringen er lynhurtigt. Derfor går vi meget op i, at du modtager din ordre så kort tid efte køb som muligt. Du kan altid se et estimat på den forventede leveringstid i kurven - dette overholdes i 99% af alle tilfælde. Der kan dog være sket en fejl, og så sidder vi klar til at hjælpe.

Det kan være, at du har indtastet forkerte oplysninger - dette kan du tjekke på din ordrebekræftelse. Du er velkommen til at kontakte os, hvis vi skal ændre nogle informationer for dig.

Hvis du har bestilt en vare som har været på forudbestilling, så ville denne først blive afsendt, når vi har varen på lager. Har du handlet andre produkter i samme omgang, vil disse også først blive sendt sammen med forudbestillingen, med mindre andet er aftalt.

På din leveringsbekræftelse kan du finde et track and trace-nummer, som du kan spore din pakke med via transportørens hjemmeside.

Her kan du spore din ordre:

Instabox: https://instabox.io/da-DK/search

DAO: https://www.dao.as/privat/find-din-pakke

Bring: https://tracking.bring.dk/tracking/

Vi sender alle vores pakker forsikret, så de altid kan spores.

Vær opmærksom på, at under udsalgsperioder kan leveringstiden være en dag eller to længere. 


Hvordan får jeg fri fragt?


Du kan altid få fri fragt med DAO eller Instabox, når du handler for over 399 kr.
Hvis Instabox ikke vises i din kurv, så er det fordi Instabox ikke leverer til dit område. 

Jeg mangler en vare eller har modtaget en forkert vare? 

Det beklager vi meget! For at vi hurtigst muligt kan rette op på dette, bedes du kontakte vores søde piger i kundeservice på mail@mollyogmy.dk, og så skynder vi os at få sendt dig den vare du mangler. 

I tilfælde af, at denne vare er blevet udsolgt i mellemtiden, så refunderer vi naturligvis beløbet for den manglende vare. 

Jeg har modtaget et ødelagt produkt?

Det er vi kede af! Det får vi løst hurtigt og uden omkostninger for dig.
Send os en mail på mail@mollyogmy.dk, hvor du oplyser titel på produktet, kort beskrivelse af skaden og et billede af det skadet produkt.

Hvis du stadig ønsker produktet, så sender vi hurtigst muligt et nyt til dig. Er det ikke dit ønske, så refunderer vi naturligvis beløbet. 


Kan jeg nå at ændre/annullere min ordre?


Vi kan ikke love, at din ordre ikke allerede er behandlet og på vej til dig. Vi vil dog gerne gøre et forsøg, så ønsker du ændringer/annullering så kontakt os på mail@mollyogmy.dk - så gør vi vores bedste! 


Jeg kan ikke vælge den leveringsmetode jeg ønsker? 

Hos www.mollyogmy.dk tilbyder vi følgende leveringsmetoder:

  • Instabox Hjemmelevering (1-2 dage)
  • Instabox Pakkeboks (1-2 dage)
  • DAO Hjemmelevering (1-2 dage)
  • DAO pakkeshop (1-2 dage)
  • Bring Hjemmelevering (1-3 dage)
  • Bring Pakkeshop (1-3 dage)

Hvis du ikke kan finde den leveringsmetode du ønsker, så er det højst sandsynligt fordi transportøren ikke leverer i dit område. Det kan også være fordi din ordre indeholder typer af varer (glas, stearin, væsker mv.), som vi for sikkerhedens skyld ikke sender med nogle transportører. 


Min pakke er klar til afhentning, men jeg har ikke fået besked?


Hvis du kan spore din pakke til at være i pakkeshoppen, men endnu ikke har fået en SMS eller mail fra transportøren - frygt ej. Du kan hente pakken ved blot at medbringe trackingnummer og gyldig legitimation. 


Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Det kan du tro - du vælger blot ‘Afhent selv’ i kurven, når du skal vælge leveringsmetode. Du vil modtage en mail, når din ordre er klar til afhentning hos os på Blytækkervej 22 i Fredericia. Her står vores søde piger i kundeservice klar til at aflevere din pakke til dig.

Du kan afhente pakker fra mandag til fredag mellem 09.00 og 16.00 og lørdage mellem 09.00 og 14.00.

Det er dog ikke muligt at prøve dit køb hos os.